Klachten

Stadhuis

za
09:30 - 11:30 Enkel dienst Burgerzaken
zo
gesloten
ma
08:30 - 12:00
di
08:30 - 12:00
wo
08:30 - 12:00
13:30 - 16:00 In juli en augustus gesloten op woensdagnamiddag
do
08:30 - 12:00
vr
08:30 - 12:00

Het lokaal bestuur streeft naar een correcte dienstverlening voor al haar burgers. De diensten werken iedere dag aan klantvriendelijkheid en proberen zo vlug mogelijk een oplossing te vinden voor jouw vraag of probleem. Heb je toch het gevoel dat het bestuur je onheus behandeld heeft? Heb je een bepaalde dienst waar je recht op had, niet gekregen? Ben je niet te spreken over de manier waarop je geholpen werd? Dan kun je terecht bij de klachtenmanager van de stad Ronse om een klacht in te dienen. De klachtenmanager behandelt alle klachten op een vlotte en neutrale manier.

Je kan bij de klachtenmanager terecht voor:

  • Informatie over de klachtenprocedure bij stad en OCMW
  • Hulp bij het indienen van een klacht
  • Het klachtenreglement - uitleg hoe klachten behandeld worden
  • Aanvraagformulieren voor financiële tegemoetkomen bij een algemene ramp

Stadsbestuur

OCMW / Sociaal Huis

  • Meer informatie over de klachtenprocedure voor het OCMW / Sociaal Huis vind je hier.
  • Wil je een klacht indienen? Dat kan via dit klachtenformulier (Word).